Hilo06 Merhaba 5 haftalık hamileyim ara ara kasık bölgemde ağrı oluyo normalmidir bide tansiyonum çok düşüyor
Tusami Hilo06 bebiş yerleşmeye çalışıyor canım çok normal ama eğer seni kıvrandıracak kadar şiddetli ise doktoruna danış yoksa çok normal anne buradayım geldim diyor 😊