isimsiz123 20 günlük bebeğimin göğsünde süt birikmesi oluşmuş ne yapmalıyım yeni oluşmaya başlamış sanırım nette doktora götürün filan diyor ama
mertinannesi1 isimsiz123 henüz bebeğim yok ama bi kitapta okumuştum kesinlikle oynamayın sıkmayın diyordu. Siz yine de doktorunuza bi danısın
Goknur1410 isimsiz123 benim ilk kizimdada olmuştu ben hafif hafif ovalamıştım rahatlamıştı şuan 6 yasinda bi sıkıntı yok ikizlerim var onlarda iyle bisey olmadı ama ben yavaş yavaş ovaliyorum rahatliyorlar
MineLule Dr. Ali Fuat serpen var çocuk doktoru bu konuyla ilgili yazısı vardı sanırım dokunmayın diyordu bir bakın isterseniz
Denizyildizii isimsiz123 bizdede olmuştu böyle iki göğsündede beze vardı. Doktora gösterdik çoğu bebekte oluyor önemli bir durum değil ama dokunmayın sakın sıkmayın demişti. Hatta yaşlılar bastır geçer falan demiştide ben yok doktor ellemeyin dedi dedim bi süre sonra geçti
Konul95 Benim kızımda da olmuştu ben dokunmadım kendiliğinden geçti ama ne zaman geçti hatırlamıyorum , sıkmayın acile gitmenize de gerek yok korkulacak bir şey değil