Nilduru Normaldede çok duygusal çabuk ağlayan biriyim ama şuan 29 haftalık hamileyim ve sabahtan beri durup dururken ağlamaya başlıyorum. Bu haftalarda böyle duygu seli yaşayan var mı hamilelikten mi oluyo yoksa kafayımı yedim arkadaşlar 😅
Seymatatogluozkin Nilduru çok normal 35 haftalığım geçen burası cok sıcak diye ağladım daraldım afakanlar basıyor diye bas bas bağırdım iki dk sonra geçti 😅😅
Melek_Erten Nilduru ayy 36 haftalığım dün eşime diyorum aglamak istiyorum sebepsiz yere diye. Bu gün ise gitti aglamak için sebep yok sacma salak oturdum agladm. Çok garip bi olay ya 😂 normal de çok neşeli hareketli kıpır kıpır biriyimdir😂😂
Beste0636 Nilduru bende ağlıyorum bu aralar eşim aha yine geldiler diyo 😅o öyle dedikçe daha çok ağlıyorum 😂
Nilduru Hamileadayibiranne çok enteresan ya eşim arıyo işteyken açarken sesimi düzeltiyorum endişelenmesin diye ama ağladığımı anlıyo o sordukça daha çok ağlıyorum bişey olmadığınada inandıramıyorum çünkü öyle böyle bi ağlama değil şuan hala ona söylemediğim bişey olduğunu zannediyo adamcağız 😂