Merhaba bugün doktora muayne olmak için gitti bebeğin ensesini kalın gördü daha kapsamlı hastaneye yönlendirdiği oraya gittiğimde ise bebeğin ense kalınlığı 6 mm dediler yüksek ihtimal sağlıksız dediler dünyam başıma yıkıldı lütfen benimle aynı şeyleri yaşayanlar yazabilirler mi bilgisi olanlar