Fatma8988 Merhabalar… Bugün kızım olacağını öğrendim çok çok mutluyum. Oğlumun ismiyle uyum vs aramıyorum sadece Türkçe anlamlı ve mümkünse herkeste olmayan isim önerilerinizi bekliyorum❤️
Ayse-24 Fatma8988 bende bekleyeyim burada. Bizde Gökçe ismini çok beğeniyoruz ama Ayla da bi zarif geliyor bana. Daha başka isim önerileri olabilir burdayım 😁
Kuyumcu Fatma8988 benimde bir kızım olucak Allah ın ıznıyle doğdugunda adını Belis koyacagım 34 haftalık olduk :)
A_S_K Fatma8988 Benim kızım Dilek Ayla. İkinci bir kızım olursa daha cinsiyeti belli değil küçüğümün Tomris Asya düşünüyoruz. Nasıl sizce? Size de fikir olabilir Tomris,Gökçen, Umay(bu ara adım başı olsada), Börteçine, Aykız, Asena,Ülkü,Asya ve tabiki AYLA ♥️
Fatma8988 A_S_K hepsi çok güzel ama ben ülkücülük ya da siyasi bir görüş belirten isim sevmiyorum o yüzden Arapça ağır isimleride sevmiyorum mesela. İşim zor baya:/
A_S_K Fatma8988 Siyasi bir isim belirten ya da ülkücülüğe dair isimler değil bunlar. Türk kökenli isimler. Eski Türk Hatunlarının ve Öztürkçe isimler. 🤷🏻♀️