Didem11- balkiz12 İ mom latteye gecebilceginizi doktorunuz mu söylüyor doğumdan sonra emzirirken direkt latte versiyonuna başlayabiliyor muyuz?? Bende hamileliğimde beri normalm i mom içiyorum.ama.dogumdan sonra da içmek istiyorum
durukusunannesii Acelya-08 hamileliğimi 5. Haftasından beri imom kullanıyorum 38+3teyim artık kusucam son zamanlarda baya aksattım içerken çok zorlanıyorum bide ağızda kalan o tat bi kaç saat rahatsız ediyor beni 🤢