Çok şükür 2. Bebeğimi kucağıma almayı Rabbim bana da nasip etti🥰
Gece 3 buçukta tuvalete uyandım kızımı tuvalete kaldırıp yattım ama bi sancı hissettim. Yalancı sancıdır diyip uyumaya çalıştım ama ara ara uyanarak 4 buçuğa kadar uyuyamadım. 1. Bebeğim 40+2 de doğduğu için bununda 40 haftadan sonra geleceğini, daha erken olduğunu düşündüm bu arada 39+3. Sancılarımı takip etmeye başladım baktım 10 dk da bir sancı geliyor hemen pilates topuna oturdum bir saat kadar hala emin olmaya çalıştım 😁 artık doğum sancısı olduğuna emin olduktan sonra sıcak duşa girdim gerçekten o an başka hiç bir şey okadar iyi gelemez🌸 eşim uykusunu alsın diye ona hiç dokunmadım ama kendisi uyandı sancım olduğunu duyunca şok oldu 😁 biz kendimizi 40 hafta 41 haftaya çok hazırlamıştık sanırım. Eşim kalkıp bana süt ısıttı tost yaptı kesinlikle aç karnına doğuma gitmeyin enerjiye ihtiyacınız var çünkü☺️ Ben sancıyı evde çekme taraftarıyım suyum nişanım da gelmedi o yüzden 7 buçuğa kadar evde durdum artık eşimin ısrarıyla hastaneye geldik yatışım yapıldı. 7 cm açıklık vardı. Geldikten 1 buçuk saat sonra bebeğim doğmuştu ☺️☺️
Önceki gün 3 kat merdiven çıktım. Yürüyüşümü zaten her gün düzenli yapıyordum. Hurma da aynı şekilde her gün 4 5 tane yiyordum. Plates topunda ufak haraketler ve son zamanlarda gün aşırı ilişki size önerim özellikle bunlar 🥰
Doğumdan korkmayın bol dua edin ve Kendinize inanın. Eğer Allah normal doğumu nasip etmişse sizlik çok bişey yok vücut doğurmayı bebek doğmayı biliyor 🌸