29 haftaLık 2. Bebeğime gebeyim 1 yasındada oglum var dogumdan sonra korunmak istyrm ama hap iğne vs değil de spiral düşünüyorum sezaryen dogum olacak benimki Dogum sırasında takarlar mı ? taktıranlar yazabilir mi ne gibi rahatsızlıklar yasadınız yada yaşamadınız iyi kötü yanları nedir ve cıkarıldıktan ne zaman gbi bir süre sonra gebe kalınır ? Şimdiden tesekkurler hepnze 😘