slnurn merhaba çok özel değilse sezaryen olma sebebiniz nedir, bende çatı muayenesi oldum geçen gün çatı gayet geniş güzel dedi, çatının çıkış kemiği dar dedi o yüzden kesi atıcaz biraz daha fazla dedi ve yukarıdan bastırıcaz dedi, kafam karıştı açıkçası, normal doğum eziyet olmasın bebeğime bana, sezaryen da var kafamda yani kafam allak bullak anlayacağınız