Neslihan16 Arkadaşlar şuan hamileyim ama kaç haftalık olduğumla ilgili kafam hala karışık. 13 Nisan son adet tarihimin ilk günü 17si bitiş. Doktor 7-8 gün geç söylüyor yumurtlama dönemi diyor. Siz tam olarak neye göre takip ediyorsunuz lütfen yardım !!!
1prensesannesi Neslihan16 son adet tarihinin ilk gününe göre canım bazen geç döllenme oluyor ondan demiştir doktor
Estur Canım programa adet başlangıç tarihi yaz çıkıyor zaten. Doktor eğer 1 hafta fazla söylüyorsa bebeğin gelişimi 1 hafta ilerde demekki. Benim de en başından beri öyle. Gerçek olan adet tarihi hesaplamamız ama ultrasonda gelişimi ilerde oluyor çoğu kişinin. Seninde öyledir
Eceatar Tahminen 12 haftalık hamilesiniz aramızda 3 gün var benim de son adet tarihimin ilk günü 16 nisandı doktor ilk gününden hesapladı sonunu sormadı bile 🤗
Neslihan16 Eceatar Benim de önce ekrandan hesapladı benm hesabımla aynı çıktı. Sonra cm olarak baktı bebeğin cm sine göre aşağı yukarı şu kadardır dedi. Bende aa neden tarihi 7-8 gün daha az söylediniz dedim yumurtlama döneminden dolayı dedi.