Ysmn211 Kizlar klomen biteli 2 gün oldu cuma günü gideceğim doktora. Bugün adetimin 11.gunu . Ovulasyon testi yaptım T çizgisi hiç belli bile değil. Normal mi bu? Klomen LH yükseltmez mi? Cumaya kadar yükselir mi sizce?
Melchem Ysmn211 klomen yumurta büyütüyor ilaç bttkten hemen sonra yeterli büyüklüğe gelmiyor ama doktor takip edip çatlatma iğnesi verir. Onuda 18 mmden snra veriyor ama ovulasyon testi bildiğim kadaryla catlama noktasnda pozitif gösterir. O da 20-24 mm arası oluyor
Ceylan55 Ysmn211 merhaba bende bu ay klomen kullandım ve adetim 11 gün gecikti 5 gün önce kan verdiğimde negatifdi
minipanda Ysmn211 ilaç yeni bitmiş şuan 12 mm dir falandırgözükmez testte o yüzden benim 10.günü biri 10,5 mm digeri 10 mm normal dedi bende cuma tekrar gidecem yani bide benm yumurtlama problemimde yok yumurtam düzenli büyüyor süreci hızlandırmak için verdi
Ysmn211 Ceylan55 canım inşallah pozitife döner. Ben ilk kez kullanıyorum. İnşallah isteyen dileyen herkese Rabbim veriri