Deniz-Hicabi2604 12inci hafta da doktorumuz %90 erkek dedi bugün farklı bi doktora gittim şuan 13+2 yiz yine erkek olma olasılığı çok yüksek bacak arasında fazlalık epey belirgin denildi hanımlar siz kaç haftalıkken öğrendiniz 😍 Ve değişme olasılığı nedir? 😍😘🥰❤️ Sağlıklı olduğunu görmek herşeye bedel ❤️ https://resimyukle.io/r/3wsqSg92ys
Zeynep_ayaz Deniz-Hicabi2604 ewet erkek pipisi gorunuyo kis 😁 ben 3t hafta oldum kizcemle net 21 haftada kesinlesti cinsiyeti kendini sakladi hep ihtimal verildi sadece 🌸🤗
Mervebktmr Deniz-Hicabi2604 merhabalar bende 11. Haftada öğrendim erkeğe benziyor ama kesin değil dedi sonra 16. Haftada başka bir doktora gittim kesin erkek dedi 17 de tekrar gittim yine erkek umarım değişmez. Erkek dendiği zaman çok nadir oluyor değişmesi🤗🥰
ilayda17 Deniz-Hicabi2604 ! Bir Tahminde Ben Alabilirim Çatlayacağım Orta Yerimden 😍🤷🏻♀️ [https://resimyukle.io/r/26H09IymQu](https://)
Selen37 Deniz-Hicabi2604 ikili taramada Dr kızımın olacağını söyledi ❣️ 1 hafta sonra gittiğimde ise kesin kız dedi. Senin ultrason görüntünün tam tersi benimki kafa falan solda 😍 bacak arası boştu tamamen. Şuan ise 15+4teyiz❤️
YaseminBaris Madallah canim brnde 11 haftaligim haftaya kontrolümüz var umarim benimde cinsiyetini gorebilirler 🥰🥰🥰🐣🐣🐣
Deniz-Hicabi2604 YaseminBaris inşallah canım rabbim sağlıkla kalbinize göre versin inşallah miniğimizi 😍😍😍
Mervebktmr YaseminBaris ikili test yaptirirsan goruyor doktorlar inceledikleri için sağlıkla gelsinler insallah🥰
Deniz-Hicabi2604 Zeynep_ayaz yaaaaa yerim onun kuşunu ben 😍😍😍😍 rabbim sağlıkla getirsin inşallah kucağınıza ❤️❤️❤️
Deniz-Hicabi2604 Mervebktmr Allahımmm 😍😍😍 inşallah dedikleri gibi olur 😍🥰❤️ Belli olsun diye epey çikolata yedim bacak bacak üzerine atmiş doktor baya baktı ilgilendi bacak arası dolu dedi inşallah sorunsuz gelirler 😍😍
Deniz-Hicabi2604 Mervebktmr yaptırdım canım ilk doktorum o zaman erkek demişti bugün hususi devlete gittim oda bacak arası dolu deyince 😍😍😍😍 aşırı heyecan yaptım 🙈🙈
Mervebktmr Deniz-Hicabi2604 bende tatlı yiyip gitmiştim🤭 bacakları baya baya açık herseyi ortadaydı benimkinin🥰 iki kızım var Rabbım herseyin hayırlısını versin umarım sizinde hersey gönlünüzce olur 🤗
Mervebktmr Deniz-Hicabi2604 hem normal hem sezeryan doğumu yaşamış biri olarak ikiside zor canından can çıkıyor sonuçta ama kesinlikle normal doğum en güzeli her bünye aynı değil tabi insallah seninki kolay olur canim🤗
Deniz-Hicabi2604 Mervebktmr inşallah canım o kadar düşünüyorum ki nasıl doğum olacak acaba diye şimdiden spora başladım normal olsun istiyorum umarım en hayırlısı olur hepimiz için 😍❤️
Mervebktmr Deniz-Hicabi2604 son aylara geldiğinde normal doğumu kolaylaştırmak için hareketler egzersizler var onlarida yapabilirsin bol bol hurma yiyebilirsin inan zorda olsa normal doğum gibisi yok🤗
Deniz-Hicabi2604 Mervebktmr çok teşekkür ediyorum herşey için daha 3 aylığız ama kendimi rahatlatmaya çalışıyorum İnan sağdan soldan herkes bişey söyleyince korkmadım değil 🙈🙈