Bayanyanak Burada doğum doktoru önersi olan yada hastane ile ilgili yorumu olanlar yazabilir mi kızlar. Doğum yapanlar filan varsa deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim
Busra37 Bayanyanak ben oraya gidiyorum kontrole çok çok memnunum. Binnur hanıma gidiyorum. Ama dopum hakkında bende bilgi için şurda bekliyim