Senmerve Eliifeymen hayır zor değil kplay da değil şöyle söyleyeyim candam can çıkıcak öyle çok kolayda olmıcak aşırı abartılcak kadarda sancılı zor değil kimi 2 saat kimi 4 sat kimi 10 saat sancı çeker her doğum farklıdır ben acılmam olmasına ragmen nişanımın 37+6 da gelmesine rağmen 41+1 e kadar bekledim gelmeyen bebek gelmiyo bazende rabbim herkese kolay dogumlar hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin
1_minik Eliifeymen ben de çok korkuyorum aşırı video vs de izlemedim…Doğumda ölmek istiyorum diye ağlıycam gibime geliyor…b.ku yedim gibi hissediyorum 😏
1_minik Eliifeymen herkes diyor ki ama işte adet ağrısının 10 katı…benim adetlerim de aşırı ağrılı olmadı hiç çok şükür sadece içim kıyılır gibi olur azıcık belim ağrırdı…
Sdacbc Eliifeymen 😂bnde çok korkuyorum doğuma daha çok var die düşünmek istemiyorum birde daha çok korkarım die doğum videosuda izlemiyorum😂😂
Zeyno16 Doğum değilde sancı çekmesi zor du bence😃 ama doğrnca oda geçiyor ztn. Bence kendnizi korktmayn herkesn doğm anısında dinlemyn derim😃boşa korkrsnz
Eliifeymen Zeyno16 zaten doğum nasıl yapılıyor bilmiyorum bile 😂hiç izlemedim umarım abartılan kadar değildir 😣😝
Zeyno16 Eliifeymen izlemede bence gerksz🙃 bak mesela bnm kızm 36. Haftada geldi. Gece 4 de suyum geldi hiç korkmdm yıkandm giyndm çantmzı aldk gittk😃 açılmm ve sancm yoktu. Snra 5 den snra sancılr girmye başldı sabh 10.5 geçe doğrdm😃 hatrldğm sadce sancılr bide kızmı kucğma aldğm anki rahtlk😃 2.ye hamilym yine bi korkm yok çok şükür ☺️
Eliifeymen Zeyno16 ay ne kadar güzel , cesaretlendirdi bu mesajın beni teşekkür ederim✋ Peki doğuracağını hissetmiş miydin ?
Zeyno16 Eliifeymen rica ederim cnm. Hissttm şöyle bn ztn herkse diyodm bnm kızm 37 dolmdn gelck çok harktli aşağıda hisddym tekmlri. Öylede oldı 36. Haftada geldi. Ve birde doğmdn 3-4 gün önce bi akıntı geldi garipti meğer doğmdn önce olymş
Sevalko Beni de korku sardı 😃😃 36+5iz şuan, sadece sonuca odaklanmaya çalışıyorum, 1 gün dayanırım ne olacak o sancılara diye kendimi avutuyorum 😃😃 sonuçta çok kötü bir şey olsaydı millet 2. 3. çocuğu yapmazdı 😃😃
Hiraninannesi1 Eliifeymen ben 39+6da doğum yaptım ne açılma ne sancı vardı rutin kontrol için gitmiştim sonra ailemle piknige gidecektik o kadar ihtimal vermiyodum saat 3 gibi muayenem bitti yumuşama var dediler biraz uğraştıktan sonra 1 buçuk cm açılma var dediler 3.10 geçe yatışımın yapılmasını istediler bebeğin suyu sınırdaymış o yüzden 4 buçuk gibi fitil koydular alttan hala ne sancı ne başka bisey vardı o kadar rahattım ki sonra 8.10 geçe muayene ye geldi doktorlar 4 cm açılma var denildi ohoo dedim bu anca yarına doğar sonra sancılarım başladı saat 23.14 de de doğum gerçekleşti 3 saat epi topu şancı çektim doğum anını şöyle anlatayım kendini uzaktan izliyor gibisin kesinlikle sanki doğum yapan sen değilsin gibi çocuk çıktıktan sonra o kadar rahatliyosun ki sanki sancı çeken sen degilmissin doğumu yapan sen degilmissin gibi onerim sancı sırasında çığlık atıp kendinizi yormamaniz konusunda burundan nefes alıp ağızdan nefes vermeye çalışın sancı olduğu zaman istemsiz agliyosunuz bu yüzden burun tıkanıyor ağızdan nefes alıp vermeye çalışın 7 cm olduğu zaman ıkınma istemi başlıyor ıkınma diyorlar ama elinde değil sırf bu sebepten dolayı açılmam iyice hızlandı diye de düşünmüyor değilim. Bakım konusunda da şöyle söyleyeyim 15 günlük deneyim sonucunda herşeye o kadar adaptesiniz ki sanki 40 yıllık annesiniz bez değiştirme emzirme gaz çıkartma bunların hepsi fıtratınızda mevcut o yüzden ne korkun ne yetemeyeceginizi düşünün olmadı mi benim için oldu evet bazen ağladığında uykusuz gecelerde yetemediginizi düşünüp o ağlarken ağlamak kadar doğal bisey yok ama bu sürecin geçici olduğunu bilip hareket etmemiz gerekiyor Allah kolay doğumlar nasip etsin biraz uzun oldu ama deneyimlerimi paylaşmak istedim hem rahatlatmak hem korkmamaniz adına Allaha emanet olun 🙏
Eliifeymen Hiraninannesi1 nasıl tatlı bi insansın sen ❤️ Ağzım açık okudum resmen , o kadar iyi geldi ki yazdıkların anlatamam 🙏gerçekten çok teşekkür ederim emeğine sağlık sende Allaha emanet ol ❤️
Zeyno16 Eliifeymen farklı bişy ama o hatta araştr tıpa diye geçyo jölemsi bi kıvamda ondn bir süre sonrda doğm zmnın glmş olyo. Nişan diyolr galiba