Dila71 https://www.memurlar.net/haber/908700/bakan-koca-dan-hamilelik-izni-aciklamasi.html. Bu bakanın 2 Haziran’da ki açıklaması daha bunun üstüne birde idari izni kaldırirlarsa gerçekten ayıp 🤷 şuan o kadar sinirliyim ki
Betll_72 Dila71 ben 24.haftadan itibaren izne ayrıldım. Sonra ağırlastm hatta eşime dedim ki 32. Haftaya kadar nasıl çalışıyorlar ben de çarpıntı ve nefes darlığı çok vardı bulduğum yere oturmam lazm oturmazsam bayılacak gibi oluyordm o derece Allah çalışmak zorunda kalanlara yardım etsin inşallah kaldirmazlar
Glbnpk Dila71 Bu 2 Haziran 2020nin haberi. İzin ilk başladığı zaman yayınlamıştı ama inşallah devam eder tabii.
mavi_kus Dila71 açıklanan genelgeye göre her şey eski haline dönüyor malesef. Detay yazılmamış ama istifa dahil her şey mutad düzene dönecek yazmışlar
Minnosbebek Dila71 henüz kalkması mümkün değil hatta bazı kurumlarda insiyatifle 32 haftadan sonra da idari izin devam ediyor ben mesela 32 den sonra çalışabilir raporu aldım ama 37 ye kadar idari izin yazdılar 5 haftayı daha aktarıyorum böylece
Dila71 Betll_72 ben 14 temmuzda ayrılacaktım umarım kalkmaz çünkü gerçekten çalışmak bu durumda çok zor 😔
Betll_72 Dila71 gerçekten evde olmak.bana çok iyi geldi oturmasi kalkmasi cok zor oluyo ben oturarak anlatirdim heralde dersi hele ki 32lere kadar düşünemiyorum
Dila71 mavi_kus Mer ’i mevzuata göre mutad düzen diyor hanımefendi yarısını okuyup yorumlamayı lütfen , yani açıklanacak genelgeye göre hareket edilecek .
mavi_kus Dila71 genelgenin tamamını okudum AÇIKLANAN genelgeye göre dedim zaten sizde yorumu iyi okuyun lütfen
mavi_kus Dila71 niye moral bozmak gibi bir amacım olsun bende kullanamıyorum iptal olursa. Sizin amacınız ne birileriyle tartışıp ego tatmin etmek mi
Dila71 Minnosbebek umarım dediğiniz gibi olur hastanrde çalışıyorum ben aksi durumda gitmek çok zor olacak
Ayca0909 Bende tedirginim cogu gebe arayip cagirmislar ne gore anlamadim genelge daha ortalikta yok içişleri bakanlığı kisminda bakana mesaj var yazmak isteyen olursa ben yazdim covid asisi bizim tercihimiz bu yuzden risk altinda oldugumuzu yazdim