ozgeozge123 Merhabalar . Yarın 39 haftalık olucaz nasipse. İlk gebeliğim . Cinsiyeti erkek ve hala baş aşağı pozisyon almamış. Son haftasında dönme ihtimali nedir sizce ya da buna benzer bir durum yaşayan var mı
Mucizepamugum ozgeozge123 canim bende makat duruyomusum ama annemin sancilari girdigi zaman dönmüşüm olabiliyoson zamana kadar makat olup dogcegi gune yakin donen bebek 🥰
Ozge98 ozgeozge123 bende 37.haftamdayım daha 2 gün önce döndü son ana kadar dönebileceğini söylüyorlar riskli bir durum yoksa bence doktorunuza da danışarak bekleyebilirsiniz
ozgeozge123 Yanıtlarınız için teşekkür ederim. 40. Haftaya kadar bekleyelim dönmezse sezeryan dedi . Daha fazla bekletmek istemem dedi . Kilosu da artıyor. Şuan 40. Haftaya kadar bekleyeceğiz son olarak hakkımızda hayırlısı