Kızlar 31 haftamdayım hep sağlıklı ilerledik çokşükür duştan sonra kurulanırken kan geldi adetin ilk günü gibi sulu şekilde devamı gelmedi ama. doktor randevum vardı hemen gittim rahim kapalı bebeğim iyi plasenta olması gereken yerde. Başına son haftalar böyle bişey gelen varmı korkuyorum internetten araştırdım çok olumsuz açıklamalar var