Hamilebirisi_ Kızlar sizce 37. Haftada ağdaya gitsem doğuma kadar uzar mı çok kararsız kaldım yoksa 38 de mi gitmeli 🤔
pitircikannesi1 Hamilebirisi_ 38+3 olduk bugün gittim ağdaya canım. Doğumum da nasip olursa pazartesi günü 🥰