36+3 olduk bugün başı kanala baya yerleşmiş dedi doktorumuz istirahat etmezsen bı hafta içinde bile doğum başlayabilir dedi bı heyecan yapmadım değil bı yanda da günü var diyorum kendimce:)Ama gelişimi 38 haftalık bende bu hafta gelmesin diye dinleniyorum şuan…Kanala girince ne kadar sürede doğum yapanlar oldu acaba varmı mi tecrübeli olan