MerCih biz 24uncu haftayi bitiriyoruz, bebek hereket edene kadar da ben kendimi yiyip bitiriyordum ya aybi sey olursa ya bilmedigim bi problemim varsa diye. Benim size tavsiyem benim gibi girip butun sıkıntıları vs okumayın acaba o olur mu bu olur mu demeyin. Hersey guzel olacak diyin, endise etmeyin 😊 benim 2 hafta once ufak bi sikintim oldu ama o da dinlenince gecti zaten