Son adet günüme göre 5+5 gözüküyor bugün koyu kahve leke geldi sonra adet kanı gibi oldu azar azar devam ediyor. Doktora gittim kese ve bebege dair hiçbir şey görmedi ultrasonda. Ama beta değeri 315 çıktı iki gün sonra gel değerin artmış olursa ilaç başlarız dedi. Yani nasıl devam edecek bilmiyorum. Böyle durum yaşayanlar var mı merak ediyorum