Hamimom Merhaba ben 19 haftalık hamileyim ama bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum aşırı bir kilom yok bebeğime bişey mi oldu acaba
Deniz59 Hamimom ilk gebelikte geç hissediyorlar ama herkeste öyle olmuyor kimi erken kimi geç hisseder
Nurgullmom Hamimom 19 haftada çok hissedilmiyo zaten cok nadir hissedersin bide hareket halindeysen ondanda hissetmemis olabilirsin ben 33 haftaligim günduzleri is yapınca yada dışarda olinca ben bile hissetmiyorum eve gelip 1 saat dinlenince hareketlenmeye baslıyo. Seninkide gayet normal
zahidinannesi Hamimom ben 19+5 teyim bende hissetmiyorum diye endişe ediyordum, dün gittim doktoruma Evladim gayet iyi, hissedememek normalmiş aslında, 20 cm 300 gram bebeğim çok küçük e bı de göbek çevrem yağlı. Endişe etmeyin
Krtalzyn Hamimom şuan için normal hissetmemen doktorada gitsen normal der bi iki haftaya iyice hiisetmeye başlarsın sürekli dinlen fark edeceksin minik kıpırtı şeklinde başlar gıdıklıyo gibi 😄
Taze_gebe Hamimom hayır o haftada normal hissetmemen. Ben 17 haftada artık hissedebilirsin demişti doktorum. Ama bu hemen hissetmen lazım demek değil. Ben çok sonra fark edebilmiştim. İlk olduğu için anlayamıyoruz biz 🙊Sonra hareketleri netleşince karnında gaz sandığın pıt pıt hareketlerin bebiş olduğunu anlayacaksın🌸
MerveCeren Hamimom herkesin hissetme haftası farklı olabiliyor yada zaten bu sürelerde hareketleri düzenli olmuyor ekstra bir durum olmadıysa telaş yapmayın 🌸
Ayse-24 Hamimom ben daha 1 haftadır hissediyorum şu an 22 haftalığım ama 20 de bile hissetmemiştim.sizin ki de 1 2 hafta sonra inşallah 🙏😇
Ozge98 Hamimom şu ana kadar hiç hissetmediysen normaldir ilk gebelikte 22 23.haftaya kadar hissedilmeyebiliyor