Merhaba kızlar, 2 gün önce uyandığımda sol alt baldırımda kramp gibi bir şey hissettim. Bacağımı haraket ettirmedim kısa süreli keskin bir ağrıydı. O günden beri o bölgede bir sızı var. Daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Haftaya kontrolüm var o güne kadar beklemeli miyim?