Oyaaaaaaaa Bugün doktor kontrolümüz vardı,32+5 günlük olduk. Doktor bebeğin başı yukarıda, poposu aşağıda dedi, döner mi dedim doğuma kadar dönme ihtimali var dedi.eğer ki dönmezse sezaryen olur dedi. Bebegin dönmesi için ne yapmak lazım lütfen yardım olun?
Aslhn12 Oyaaaaaaaa 38. Haftada dönüp 40. Haftada doğum yapan arkadaşımı biliyorum. Nasıl döner bilgim yok ama umutsuzluğa kapılma canım
Eylul_naz09 Oyaaaaaaaa hıc bısey yapmadım döndü 37 den snra. bısey yapmaya gerek yok döncegı varsa donuyolar ztn
byzza16 Oyaaaaaaaa nasıl döner bilmiyorum ama benimde aynı sizin haftanizda ters duruyordu geçenlerde kontrole gittim dönmüştü kafası asagidaydi
Handeoz Oyaaaaaaaa Valla ben suna inaniyorum bebek nasil gelmek istiyorsa oyle geliyor 😻 Saglikla gelsin insallahh
Oyaaaaaaaa Eylul_naz09 benim bu ay böyle oldu. Karnımın üst tarafında bir sertlik var diyordum meğerse kafasıymış.
Eylul_naz09 Oyaaaaaaaa evet donmeden once bnmde öyleydı bısey batıyo gıbı oluyodu gttım dktora bası orda dedı o yuzden batar dedı.ıns doner senınkı de
Suleasyaa Pelvis taban güçlendirici bebegin dönmesini sağlayan egzersizler var.youtubeden bakabilirsiniz yürüyüş yapabilirsiniz. Ben gebekugimin basindan beri xok hareketli egzersiz yapan biriyim.27.haftamda döndü bebeğim. 33 haftamdayim
Oyaaaaaaaa Zeynep_18 insallah bir daha ki kontrolümde bebeğin başı aşağıda olur. peki döndürmek için birsey yaptınız mı?
Oyaaaaaaaa Eylul_naz09 hatta sıcak süt iç diyorlar gece uyumadan, o iyi gelir diyorlar. İnşallah hayırlısıyla döner.
susam_18 Oyaaaaaaaa dün bi video izledim karanlıkta feneri göbeğinize tutun bebekler ışığa dönüyorlar ya o da döndürebilir bir deneyin. Secde pozisyonunda durun. Bende mideme doğru tutuyorum yukarı çıksın diye erken döndü benim ki biraz 😂😂
Zeynep_18 Oyaaaaaaaa hayır banada senin gibi dönmezse sezaryen olursun dedi ama bidahaki gittiğimde dönmüştü şuan 38 haftadayım hâlâ başı aşağıda şükür