merhaba kızlar, 12. haftamda kontrole gittim. testlerim güzel geldi, folik asiti bırak artık dedi doktorum, fakat başka bir ilave ilaç vermedi. testler güzel geldiği için mi yoksa doktor unutmuş mudur? doktorumuz biraz ilgisiz o yüzden sormak istedim.