Vildan_nn Kızlar 39+2 yım hala gelen giden yok merdiven inip çıkma, hurma, squat, pilates topu, yürüyüş ne varsa yapıyorum hala tık yok ne açılma ne sancı 😳 siz neler yapıyosunuz doğum başlatmak için nasi geciyo son zamanlarıniz😅
BayanZuzu Vildan_nn 37+2 oldum haftaya da kontrol var suanlik bı belirtim yok ama kontrol günü tam 38+1 olmuş olcagm bakalm Ozaman gelen giden olcakmi 😁😁
momiesbaby Vildan_nn 38+5im 1 haftadır düzensiz ama şiddetli sancılarım var artık dayanılmaz geliyor ağrılar çok zor 😞 açıklığım sadece 1 cm olduğu için doktorum bugün zar sıyırma işlemi yaptı umarım doğumu tetikler umarım hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız
Ozge890 Vildan_nn inanki herseyi salmistim yürüyüş fazla yapamiyordum iliski hurma vs arada bi onlarla uğraşıyorum evde geziniyordum bi sabah ansızın suyum geldi 38.4 haftada geldi paşam 2gunluk olduk bile 😁
Vildan_nn BayanZuzu kimden duyduysam son zamanlar bebisler gelmek istemiyo😅 hakkınız da hayırlisi olsun😍
Vildan_nn Ozge890 ay maşallah ne guzell Rabbim size bağışlasın evladinizi😍dua edin bizde öyle doguralim ansızın 😅😅
Basak26 Vildan_nn 38+4 üm bende 2 kere nst de nabzı yüksek çıktı bir sorun görmedi perinatoloji damarların da ve kalbinde. Bende hep yürüyüş yaptım squata başlamıştım cumartesi suni sancı ile doğumu başlatmak istiyorlar 😔 ama ben doğumda nabzı yükselecek diye korkmaya başladım yarın özelde sezeryan soracağım