Zuleyha33 30+5 ken birden hafif şekilde benimde suyum geldi acil gittim hastaneye alltn muane etti açılmam yoktu başka hastaneye yönlendirdi doğum olursa diye gittim nst girdim sancıda yoktu sonra ped verdiler renk değişicek mi diye bi baktım değişmiş o kadar korktm ki çok şaşırdı doktorda bitane daha vercm dedi Buda değişirse yatışın olcak dediler çok şükür o değişmedi ilaç verdi evime geldim şuan 32 haftalığım inşallah sendede bişey olmaz 🙏🏻🙏🏻❤️