rahimesarp arkadaşlar ben daha 1aydayim ve yüz üstü yatarken biraz tedirgin oluyotum yüz üstü yatmamada sakınca varmi acaba
Nurgullmom rahimesarp Yatabildigin kadar yat 5.aydan sonra yatamıcan daha 😀 8.ayımdayım doğsada rahat rahat yatsam yAtakta dònsem artık diyorumm🤭🤭