TugceoZtrk Arkadaşlar 34+1 haftalığım 3 gündür vajınamda sızı var sürekli ağrıyor 😣 dün acilden gittim idrar verdim hersey normal nts yede bağlandım oda gayet iyi çıktı doktorda baskı olabilir dedi yaşayan varmı insanı aşırı rahatsız ediyor bu durum 😞
Dilek0809 TugceoZtrk sürekli değil ama geçen hafta benim de oldu bir kaç güm aralıklı sonra geçti bu haftalarda başlıyormuş böyle baskılı ağrılar
Minekynr TugceoZtrk 36.haftadayim 35.haftada başladı ve hala devam ediyor yürürken zorlanıyorum bile doktorum kafasi aşağıya döndüğü için oluyor zorlanıcaksin dedi ama endişelenme bebek pozisyon değiştirdikce sende rahatlarsın zamanla 🤗
ANT19- TugceoZtrk 29. Ağrım Haftada başladı bebeğin kafası aşağı dönmüştü. Şuan 37. Haftadayım ağrı hiç geçmedi arttı bebek baskı yaptığı için normalmiş. Bebek geliyor diye düşününce ağrı bile hoşuma gidiyor. Yatakta fln dönemez oldumm😆
ErsiNuray TugceoZtrk 34+0 haftamdaym canm ayni seyleri yasyorm kasılmalarmda devam edyor. Cok baskı var vajinamda dr pzrtsi gideceim dr,a belimde agryor bebek kendini topluyor devamli bakalm ne kadar daha bekleyecek sabizriz kizim
TugceoZtrk Minekynr Yaa böyle duyunca içim ferahlıyor biraz sağol🥰 Allah sağ sağlim kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻