confundo ola bilir neden olmasin ben adetime bi hafta kala hamile kaldim. Cunki folikullerim catlamiyordu ultrasonda doktor bakiyordu hep catladimi catlamadimi.Adete bi hafta kala catlamiş. Şimdide geriden gidiyoruz normalde 15 +2 gunluk olmaliydi gebeliyim ama 13 +2 yiz biz.Bunun bi onemi yok herkesde dollenme ayni zamanda olacak diye bişey yok.Dogrusu umut yoktu hamile olmama ama mucize oluyor işte belki sendede o mucizelerdendir. Bi ilac falan kullanma şimdilik bekle bence hamilesin💕