egeninannesiiii pardon da doktoru kim karaladı? Herkes burada kendi deneyimini aktarmış ben 12+5′te gittim bana söylemedi annem hastaydı, hastanede yatıyordu onun için özellikle görüyorsa söylemesini rica ettim. Ama daha önce bir çifte söylemiş onlar da gidip bebeğin her şeyini almışlar, 16.haftada cinsiyet değişince kadının üstüne gelmişler o da emin olmadan söylemem artık demiş. Biz cinsiyeti ultrason anında çektiğimiz videodan kendimiz gördük üstelik bebek bacaklarını tam açmıştı. Ayrıca içeriye girip çıkmam arasında 10 dk bile yoktu hiçbir şey konuşamadım kendisiyle, hemen ikili tarama falan istedi. Dedim ki hocam 1 hafta sonra gelsem hem tarama sonucu için hem de cinsiyet için. O zaman da muayene ücreti olmadığını bildiği için (10 gün içinde giderseniz muayene ücreti alamıyorlar) hayır gelme 15 günden önce sonuç çıkmıyor zaten dedi. Ben de tarama için kan verirken sordum sonuç 5-6 günde çıkıyor dediler. Gerçekten de 6.gün çıktı ama artık kendisine gitmek istemedim, sonucumu alıp Fethi hocaya gittim. Bunları ben hiç anlatmamıştım mesela hanımefendiye, sadece üstün körü söylemiştim karalamak olmasın diye. Ama birkaç kişi burada memnun kalmadığımızı söyledik diye adı hemen tanımadan karalamayın olmuş.