29+2 haftalık hamileyim başından beri geçmek bilmeyen kemik ağrılarım var dizlerimde parmaklarımda beni çok zorluyor. Kan değerlerimde bi problem yok doktorum doğumdan sonra geçer geçmezse o zaman fizik tedaviye gidersin diyo ama moralim çok bozuk çevremdekiler böyle doğuramazsın diyolar böyle olupda doğurabilen var mı acaba