Pnkk canım benimde şuan 7+4 olmam gerekiyordu ama ultrasonda 1 hafta geriyim. Dün kontrolüm vardı kalp atışı duyuldu. Hatta doktorum dedi ki aa ben sadece bebeği görelim diye çağırmıştım kalbide atmaya başlamış dedi . Kalp atışı için bi 10 gün kadar sonra çağıracaktım dedi yani o zaman 8 haftalık falan olacaktım. Sakın kürtaja yanaşma 8 haftan dolmadan. Allah’ın izniyle duyacaksın iyi düşün moralini yüksek tut 🙏