zehranurr ayyy postun alnı yok öpemiyorum😂
en en en uyuz olduğumm şeyyyyyy
böyle üstten üstten yok özeller şöyle, yok bu testler para tuzağı, yok eskiden bu mu vardı, hiç bi ilaç kullanmadım diye övünenler, normal doğum yaptı veya istiyor diye övünenler( yanlış anlaşılmasın ben de normal için bekliyorum), doğurdum 3 gün sonra ayaklandım diyip diğerlerinş ezenler….
eskiden bu testler yoktu evet. Eskiden internet de yoktu. Sen bi sorunun olunca neden goggle aratıyorsun neden buraya yazıyorsun neden nedennnn 😏😏😏 komik duruma düştüklerinin farkına bile varamayacak kadar geri kafalı veya egolular