aslitellioglu_07 ben hamileliğimin başından beri çekiyorum canım ilk zamanlar doktora sormadım ilaç vermesin dlye eczacidan bir krem aldım krem basura iyi gelmedi ama ağrıyı acıyı anında kesti 33. Haftamda artık dışarda iki tane meme ucu atınca afedersin de söyledim doktoruma bı şurup verdi yan etkisi yokmuş kolay çıkmak için vc ye hatta ishal yaparsa günde 2ye düşür 3ten dedi kabızlığım yok ama basurum aynı yani bunun pek de bir ilacı yok sıcak suya otur dedi zeytinyağı sür dedi hepsini yaptım ameliyat diyorlar ama o da çare değil içeri girse de tekrarliyir çünkü sana tavsiyem yediklerine dikkat et çiğköfte, bulgur basurun düşmani fazla baharat fazla süt de öyle bunları azalt hafifler