Kızlar az önce kontrolüm vardı 11+1 haftalık bebeğim doktor tiroid değerin çok düşük yada yüksek dedi inanın net hatırlamıyorum bu bebeğin zekasını etkileyebilir dahiliyeye görün dedi yıkıldım o an inanın ki dahiliye hamileliğin ilk aylarında yalancı değerler olabiliyor canını sıkma sıkıntı yok dedi böyle bir durum yaşayan var mı ?