umudunannesiii Daha 28 haftalık olmama rağmen gece uykusuzluklarm başladı,scaklqr bir yandan,psirt ağrılarım bir yandan Sizler bu durum karşısında ne yapiyosnzz
Gmommysboy umudunannesiii valla 39.haftamdayım iyi ki tamamen sıcaklara kalmadım diyorum çünkü yağmurlu havada bile pişiyorum 😥demir ilacından mıdır nedir anlamadım ama son haftalar inanılmaz acayip..bugün hastanenin bahçesinde bacaklarımın yürümekte zorlandığını farkettim rsmenn ağır yaşamlar çekiyorum sanki.kısacası ben bu durumu yaşıyorum çünkü geçmiyor yani rahatlayamıyorum hiçbir şeyle
Sdnurcs umudunannesiii agrı kesici kullanmamak adına krem kullanıyorum. Bas agrısı için de migren taşı kremi var oda çok iyi
momlove1 umudunannesiii e bebekten anne destek yastıgı aldım ikili böyle ayarlanabilir hem sırta hem karona dedtek yapıyo yatarken artık rahat ediyorum Çok Fonksiyonlu Hamile Destek Yastığı