Hanimlar
17 haftalik tek yumurta ikiziyim. Allaha binsukur 1 aylik kanamayi simdilik atlattim. ilaclara istirahate devam ediyorum.
Dun kontrolum vardi. Doktorum hastaneden ciktiktan sonra beni aradi, ikili tarama yapmamisti ikizlerde yanilma yaptigi icin. Bana toplanti yaptiklarini soyledi ve fetal dna icin bana bi lab. tavsiye etti.
Dun o bayana whatsapdan yazdim bilgi vermesi icin. illaki telde goruselim dedi.
Bugun beni aradi görüşmeyi aktariyorum;
“Iyi gunler. Dun doktor hanimla koridords karsilastik sıkıntı bir durum varmis sanirim?!!!!!” (kalbime bicak saplandı)
“ne sıkıntısı acaba dun kontrolden ciktim doktorum ultrasonda bir anomali görmedi hersey yolunda dedi”
“ben konuyu tam bilmiyorum bana annemizin testini duzgun ve hassas calisin dedi”
“ Dusuk tehlikesi ve kanama gecirdim onu kastetmis olabilir mi?”
kalbim nasi atiyor sanki patlicak.
bana motor kdr hizli konusarak yaptiklarini testin ismini saydi, normalde 3900 mus hastaneyle anlasmali 2600 mus sonuclar abd ye gidiyomus cikinca bana mailatiyorlarmis
ben de bu testlerin sonucu ne cikarsa ciksin anne karninda mudahale sansi olmadigini sordum. evet dedi ancak cumlenin devaminda
“olumsuz durumlarda anne bosu bosuna 9 ay bi hamilelik sureci yaşıyor ve dogum masraflarini odemek zorunda kalıyor ” !!!!!!! deyince bende kayis koptu. bu ne biçim bi usluptur sanki karpuz kelek cikti da cope atıyoruz .
tsk ettim kapattim. whatsapdan da testlerin ismini istedim bana brosuleri atti madem brosurler elinin altindaydi neden dunden beri beni bekletiyosun at ben inceleyeyim..telde goruselim deyince üstun bi bilgi aktarımı yapcak sandim sinirlerimin yipranmasiyla kaldim.
SADEDE GELEYIM NE 2LI 3LU 4LU NE DE BU TESTI YAPTIRMAYAN VARMI?????