Irm_brk12 Sezeryan mi normal mi bizler mi karar veriyoruz normal doğum belirtileri di-ye bişey varmı birde ben hastanede devlette doğrucam inşallah Allah izin verirse ilk gebeliğim pek bilgiye sahip değilim yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim
Eylulunannesi-2 Irm_brk12 özel de istedgn doğum şeklini soruyolar sana baglı ama devlette gerekmedkce istesen bile yapmıyorlar cnm. Bebekte ya da sende sıkıntı olmadkca devlet hastanesi sezryan yapmaz. Özelde yapıyorlar ama
Gmommysboy Irm_brk12 son haftalara doğru bilgilendirme broşürü veriyorlar hangi durumda ne yapıyorlr diye..gerekirse sezeryan yapılıyor.bana çatı muayenesi bile yapılmıyor yapmıyorlarmış herşey normal ise normal dopuma göre planlnıyor o an dönerse sezeryana dönüyor
Zhrafath Irm_brk12 ilk bebegimi devlette dogurdum bebegin gelişi zaten normal degilse sezeryan yapıyolar ama normalse normal dogurmanı bekliyolar. Benim bebegim normal geliyodu ama ben suni sancıyı vs çok çektim açılmam vardı gtti ebeler bebek kilolu vs die konuşunca ben isteyerek sezeryan oldum imza vs atıldı öyle oldum 😂😂😂
Nundiyebiri Devlette normal dogum yapılır riskli yada anormali bir durum dasezaryan olur istege baglı sezeryan olmaz