islimm__66 canım bu bana vitiligo gibi geldi halk arasinda ala derler bazen çıkar kalır bazen de yayılır kişiye göre değişiyor. Bu hastalık bizde genetik babamın tarafından gelir bize bende abimde babamda amcamda amca çocuklarında vardır. Ama illa aile de birinde olacak diye bursey yok. Çok tatlı bir kaşıntı ile çıkar genelde güneş çoğalmasını sağlar ben mesela yaz kış güneş kremi kullanırım. Vücutta da yayılır hamilelik dönemi de biraz daha hızlı yayılır. Yani ben vitiligoya çok benzettim