Benim 33 haftada olmuştu. Bilekten ve koldan gelen bir ağrı şişme uyuşma bardı halada var hatta tam kapatamıyorum parmaklarımı . Doktor koldan geldiği ve sadece sağ tarafta olduğu için sinir sıkışması dedi. Karından dolayı omurgada sinirlere baskı uyguluyor o baskıda muhtemelen sağ elinde uyuşma yapıyor dedi. Egzersizler ve onları yapabilirsin bir çözümü yok doğumdan sonra geçer dedi.