Kızlar merhaba, şuan 24 hafta ikiz gebeyim ikiside kız olucak belki ondandır bilmiyorum karnım çıktı ama beni asıl rahatsız eden şey kalçamın da büyümüş olması.Haftaya düğün var okadar gezdim ettim hiç birşey yakışmıyor elbise giyince gerçekten aşırı kilolu gözüküyorum (bu arada 75 kiloyum boyum 160)
Siz bu zamanlarda nasıl kombin yapıyorsunuz lütfen fikir verinnnnnn😭😭😭