lovin4you normalde 13-15 hafta gibi bakılıyormuş.
Bana zaten 15 ve 16. Haftada serviks için değildi ama bir vajinal kontrollerim olmuştu akıntı vs mevzusundan.O zaman da bir problem de görmemişlerdi.
Şimdi 22. Haftadayım yeni çıktı.Doktorlara göre de bebeğim 150gr kadar fazla ağırlığı şimdiki haftasına göre.Boyu da uzunmuş.Bebeğin baskısından olabilirmiş.Bir de bir hormon varmış o az geliyormuş ilerleyince gebelik,ondan olabilirmiş.
Başka hiç bir problem yok gebeliğimde.Öğleden sonra tekrar gitcez.