Busraaa11 Kizlar şimdi muayenden ciktim 30 haftaligim kalp atislari o. An her zaman ki gibi değildi ritmi. Hoşuna gitmedi i doktorun doppler e gonderdi bi sıkıntı olur mu suan bekliyorum
Senmerve Busraaa11 uste kalsin diye yaziyorum canim bi bilgim yok ama insalalh bisey olmaz sag saglim kucagina almayi nasip eder allahim insallah