asyahumam bebek bezini çok koy canim 1 gün hastanede kalınıyor, çok sıvı kaka yapiyolar , emzik falan kullanicaksan koy, sezeryan olma ihtimali varsa boydan elbise koy , emzirirken çok terleniyo iç çamaşırı çok koy, sütyeni rahat bişeyler al , kadin pedi yada büyük hasta bezi koy , akintin olucak , bebeğin için pişik kremi koy beze alışırken 1 gün pişik oluyorlar hemen önlemek lazim
sütün inmeyebilir , bunun için süt sağma makinası koy