Pelin-1 Baya almışsınız ne güzel. İlk etapta ihtiyaç olabilecek şeyler. Doktorum 24.haftayı bekle dedi. Nasıl bekleyeceğim zaman nasıl geçecek bilmiyorum☺️
17-18.haftalarda kasıklarımda ağrım oldu, sizde de oldu mu? Bazen gebelik haftası belirtisi olabiliyor. Siz de o haftalardasınız diye soruyorum☺️17+1 im ben de (18.haftanın içinde oluyoruz herhalde)
Bebek arabası marka modeli ne düşündünüz?