Berrinsahinn Selam arkadaşlar Dünden beri aşırı derece de geçmeyen bel ağrım var.34 haftalıgım.gece de ağrıdı sabah oldu hep yatıyorum ama hala devam ediyor normal mi bu durumu yaşayan var mı acil yardım lütfen 🥲
Sultann1603 Berrinsahinn ben 15 haftalığım dha kuyruk sokumumdaki kemikler birbirine giriyo ckiyo sanki oturup kalkamym bile dha şimdiden yani doktora sordum olcak dedi bebek ağırlık yaptıkça kucagnda bisy taşıyormuşsun gbi düşün yapcak bisy yok dedi çok ağrın olursa parol ic dedi
Pelooo Berrinsahinn 33 ile 36 hafta arası yaşadım ama ne ağrı yürüyemedim hiç bisey yapamıyorum birden geçti inşallah sizinde gecer
busra1485 Berrinsahinn benim de 34 haftalık çok şiddetli bel ağrısı yaşıyorum suyum fazlaymış bunun etkisi oluyormus
Berrinsahinn Sedakbyk bana da bilgi verir misinz doktor ne derse.Dün bende gidecektim ama gidemedim.Normalde de ağrır geçerdi şimdi geçmiyor
Berrinsahinn Sultann1603 magnezyum ve calsiyum kullan cnm senin erken olmuş.ben o haftalarda yoktu.24 haftalıktan sonra başladı doktorum magnezym ve calsiyum yazdı kullanıyorm geçiyordu ama son iki gündür felaket ağrıyoe
Sultann1603 Berrinsahinn ben dedim doktora ama gerek yok dedi i mom kullanıyorum vitamin onun icinde hepsi var dedi
irorkay Berrinsahinn ben yeni uyanınca ya da yatakta yaşıyorum nedense Bel ağrısını 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ya da çok ayakta durunca.
Berrinsahinn Sedakbyk tamamdır tşk ederim.benim o zaman iki gün boyunca ağrıdı sonra geçti şükür.Şuan kaç haftalıksınız bebeğin kilosu ve boyu kaç dedi.bende salı günü gidecgm çok merak ediyorum ne kdr oldu diye 🤣🤣
Elifasaf123 Artık ağırlaştıgımız icin bel bacak kaşık agrıları normal ben dün doktoruma sordum dikkat ettin uyuyup kalkınca yataktan mutlaka eşinizden destek ve yavaş yavaş kalkın