Valla ben de şuan ayrı oda yapamayacağım maalesef fazla odam yok, 1 yaşına kadar ayırmayı düşünmüyorum zaten sonrasına bakacağız artık. Ben yatağımın yanına ahşap beşik alacağım heynerden. Bebek arabası da henüz tam karar vermesem de kanz x go düşünüyorum.