Doktora gittim. Progestan 2 kez. Ve haftada 1 iğne vuruluyorum. Uzanıyorum. Hala devam ediyor. Progestanın saati örneğin sabah 7 akşam 7 yutuyorum ya. 5 ten sonra lekelenmem artıyor. Yutunca azalıyor. Yutmadan önceki 2-3 saat öncesi artıyor. Artık ne yapmam lazım. Dualarınızı bekliyorum🙏