Bebeğimin kalbı durdu yarın kürtaş olucam cok uZgunum koronayı atlatma aşamasında hamıellıgımı ogrendım 8. Haftada kalbı durdu koronadanmı yoksa baska genetık bı problemden mı bılmıyorum ama cok uzgunum
aklımı kemıren bu saatten sonra hamıle kalabılecekmıyım karı koca olarak koronayı gecırdıgımoz ıcın eşımın spermlerı zarar gormusmudur bılmıyoruz esıyle korobayı atlatıp hamıle kalan varmı etrafımda kışer cok zor hamıle kalırsın deyıp duruyo lutfen yasayanlar varsa yazsın